Kızlar herkesin bebeği gibi benimkide asla ama asla üstünde birşey istemiyor ayaklarıyla hep atıyor 4,5aylık odamız 22-23derece arası değişiyor kaç tog alsam içim rahat bir şekilde yatırabilirim üzerini örtmeden bu sabah kalktığımda elleri ayakları buz gibiydi birqz ince bir battaniye vardı üzerinde de sanırım üşüttü karnından gurultu sesleri geliyordu ve gaz çıkarıyordu şimdi iyi birazdaha önerilerinizi bekliyorum birde hamgi marka alabilirim