Kızlar 1hafta önce şeytan tirnagimi koparttim tırnak dibim yeşil iltihap oldu(dolama) ama geçmedi bı türlü şişlik ve sertlik arttı günden güne geceleri uyuyamayacak hale geldim ve acile gittim dolama dedi doktor antibiyotik yazdı(augmentin)ve orda enjektörle tırnak kenarından delik açtı kan çıkarttı ama iltihap çıkmadı pansuman yapılıp gönderdi antibiyotik kullan diyerek.2gun sonra iltihap tırnağıma yayılmaya başladı ama ağrısı hafifledi.gene acile gittim iltihap tırnağımi kaplayinca.bu sefer bakan doktor tırnağı cekelimmi ya napsak dedi bende korktum tabi başka yolu yokmu vs dedim bu sefer tırnağımin dibinden kazimaya çalıştı iltihabı akıtmaya çalıştı ama iltihap çıkmadı ( büyük ihtimal antibiyotik iltihabı kuruttugu için.) antibiyotiğe devam et bı kaç gün daha antibiyotik merhem(furacin) sür pansuman yap bu şekilde biraz bekleyelim eğer kötülesirse durumun o zaman tırnağı çekeriz dedi.basina böyle bişey gelen varmı antibiyotik kullanıp geçen varmı?bu iltihap kuruyunca nasıl çıkıyor tırnaktan?ya stres oldum sırf tırnak çekilecek diye 😞uzun oldu kusura bakmayın