ilaydakaya21 Kızlar merhaba ben 10 gün önce sezeryan oldm ozmndan sonra vajina da acayip şekilde kptu koku var acaba kandan dolayı mı böyle bir koku yok sizinde oyle oldumu norml mi
incizeynep ilaydakaya21 Doktorum kötü koku olabileceği için bir fitil yazmıştı ben almadım koku da olmadı ama demek ki normal ki doktor yazmıştı