gulizar0 bende 1hafta önce yapmistim elmali turta kurabiyesi once buzlukta sokladim birbirine yapişmasin hamur diye 20dk kadar sonra saklama kabina doldurup tekrar attim buzluga pisirmeden dünde kizimin dogum gunu vardi cikartip pisirdim cokda guzel oldu