Arkadaşlar 25 aylıkken başladık başlarda söylüyordu ilk 1 ay çok güzel gitti ama arada kaçırmalar oluyordu. Son 1 aydır ben alıp oturtmasam kesinlikle söylemiyor ve kakasını söyleyen oğlum 1 haftadır onuda söylemiyor çok yoruldum bir kere kızdım sonra böyle oldu şimdi nasıl toparlıycam nolur bir fikir verin ne olsa deniycem