Emosoguz uygulamaya göre adet olsaydım bugün 3.gün ilk bi test yaptım çok silik hiç belli olmayacak şekilde silik gördm bn gördm belkide piskolojik bilmiyorum, sonra hemen 6 gün kala bi test vardı onu yaptım negatif sonra dedim belki yanlış oldu dedi tekrar test yaptım yine negatif olmayı bekliorum kan vercektim korktum vermedm 2 tane çocuğum var. 3.yü kaldıramam Rabbim isteyene versin inşallah