Kızım 4 yaşına giricek birkaç aydır saçlarının ucundan biraz aldırmak istiyorum saçları kıvırcık biraz uzun ama uçları çok cansızdı bu arada hiç kestirmedim doğduğundan beri. Bugün banyodan sonra ucundan kestim biraz benim saçlarım da kıvırcık ama o an kıvırcık olduğunu unuttum banyodan sonra ıslakken düz diye kestim bir anda sonradan çok üzüldüm ağladım keşke kesmeseydim diyorum şu an çok çabuk uzar mı acaba 😪 bu arada çok çok kısa değil tabii gayet iyi toplanabiliyor ensesinin biraz altında