agull Merhablar, 1,5 aylik bebegim sürekli ağlıyor özel doktora gittik zaditen damla verdi, ama reçetesinde 6 aydan itibaren yaziyor. Kullanan varsa yardımcı olabilir misiniz
uges2015 agull dozunu az vermiştir her bebek aynı olmuyor sabırlı olmaya çalış yardım istemekten çekinme çok zor çünkü
seribana agull bende çörekotu yağı ile masaj yaptım hem karrnina hem ayağının altına birde sağlık ocağı gaz ilacı vermişti onu veriyordum ara ara
jmom agull benimde öyle 47 günlük ağlıyor ve sağ meme reddediyor ne yapmalıyım bilmiyorum çok üzülüyorum ağlıyorum
nsm agull ütü ile havlulari ısıtıp karnini bacaklarina koyduk bizde masaj yap karnina da ayaklarına benimde 1.5 aylik bacaklarına hareketler var YouTube da gaz masajı için onları yapabilirsin bizde damlalar ise yaramadı duş da ise çok yarıyor rahatlıyorlar
agull uges2015 uges2015 teşekkür ederim.. boğaz hiriltisi var o yüzden verdi.ama aşırı gaz sancisi var sabahlara kadar ağlıyor damla fayda etmiyor fitil fayda etmiyor ne yapacağımızı şaşırdık
Yavuz01_ Benim oğlana kimyon kaynatıp 1 kaşık vermiştim bende içtim birde karnına masaj iyi gelmişti inşallah iyi gelir bebişine
agull Yavuz01_ insallah cok teşekkür ederim rezene cayi icirdik simdi kendimde ictim fayda etmezse kimyon deneyeceğim
seribana seribana kendimde aktarlardan kimyon rezene aldım onları çay yapıp içiyordum bir iki kasıkta kızarma içiyordum
agull seribana gaz damlasi fitil hepsini kullandik fayda etmedi simdi rezene cayi verdik 3 çay kaşığı iyi geldi sanirim rahatladi biraz uyudu sagolun
Yavuz01_ agull kimyonun zararı olmaz dedi annem 1,2 çay kaşığı verdim iyi gelmişti şifa olur inşallah
agull Yavuz01_ evet bende kimyon rezene kaynatip veriyorum arada iyi geliyor zarari olmaz insallah dedigin gibi
Meneksemm Kimyon verin sıcak banyo yaptırın. Gaz masajı yapın . Bize doktor metsil vermişti çok işe yaradı . Siz de gaz damlası kullanın azaltır biraz daha
agull curlymomms malesef çare bulamadik ama 3 ayı bitirdi kendiliginden geçti sanırım gaz problemi artık öyle aglamiyor cok nadir aglamalari oluyor geceleri o da büyüme atağı diye düşünüyoruz.insallah sizin bebisiniz iyi olur gecer hayirlisiyla