Merhaba arkadaşlar kizim 1 ay sonra 2 yaşına girecek nasipse 1 yaşına kadar süt ve süt ürünleri alerjisi vardi geçti şükür diye düşünüyorduk ama 20 gündür günde 4 5 defa kaka yapiyor hatta bir kac gun 7 kere kaka yaptigi oldu alti ciğer gibi oldu ne yaptiysak geçiremiyoruz pişigini tabi bu surede kac kere doktorada goturduk kan ve kaka tahlili vs yapildi alerjik bulguya rastlanmadi kakada cikar dedi doktor ama arastirmalarima gore bazen kakada cikmayada biliyormus alerji. Bu durumu yaşayan oldumu aranizda yani alerjisi testleri temiz cikip sonra tekrarlanma oldumu bebeklerinizde ne yapacagimi sasirdim cayir cayir yaniyo cocugun alti..