Asiye22aslan Yeni anneler bebeğe yastikta ne zman yatirdiniz benim iki aylık bebeğim var yastiksiz yatiriyom
BENOYLEUYGUNGORDUMM Asiye22aslan iyi yapıyorsun şahsen ben kaç yaşına gelirse gelsin yastık kullanmasını istemem
maygirl Asiye22aslan 2 yasina kadar yatirilmamali bogulma rski war.reflusu filan wrsa reflu yatagi kullanabilirsiniz.
Yuzuklerin_efendisi0 Asiye22aslan 2 yaşına kadar omurga gelişimi için riskli dedi Dr. Oğlum 14 aylık henüz hiç kullanmadım.
Flowersed 1 yaşına kadar boyun kaslarından dolayı yastıkta yatırmayın ani bebek ölümüne sebep oluyor yastıklar diye doktorum uyarmıştı dediği gibi yaptık