nur05n emzirme danışmanım bütün biberonlar aynı hepsi red yapabilir bebekten bebeğe değişir emzikte öyle demişti sadece yavaş akışlı ve silikon ucu küt olanları tercih edin ben comotomo kullandım bebeğim ciddi anlamda bu sefer biberon reddi yaptı😀 lansinoh ile devam ediyoruz ayına göre uçlarını değiştiriyorum memnunum emziriyorumdq üstelik 4 aylık olduk bir sıkıntı yaşamadım