Evet Hanımlar 68 le hamile kaldım, 74 le doğum yaptım,doğum sonrası 62 ye düştüm ama şuan yine aldım. Ben diyete giriyorum dedikçe eşim disardan ek sevdigim yemekleri sipariş veriyor ama kararlıyım yarın diyete başlıyorumm. Bebem 3 ay 10 günlük bol su meyve,çorba ve salata dışında bir şey yemeyecegim. Sütümde herhangi bir sıkıntı olur mu emziriyorum