Babeshark kızım 8 aylıkken düştü bizim yataktan, kafasında kızarıklık şişlik vs yoktu gün boyu takip ettim şiddetli kusma, hareketlerinde tuhaflık olsa hastaneye götürecektik çok şükür öyle bi durum olmadı.
Beyin içi kanaması olursa göz altları morarırmis öyle bi durum da oluşmadı.
Dün duyduğum bi bilgi de, şayet bingildak hala kapanmadı ise düşmelerde o koruyor kafatasını. Kızım birkaç oldu düşüyor ilki kadar yüksek olmasada, emekleme yürüme çalışmaları olunca koruyamıyoruz, her seferinde yetişemeyoruz içim gidiyor kafasını küt diye vurunca ama elhamdülillah bi sıkıntı yaşamadık bu zamana kadar (10 aylık)