Kızlar, 4 aylık bebeğimin bacakları ve elleri sürekli soğuk. Uyurken ısınıyor uyanınca buz gibi. Ev doğal gazlı gayette sıcacık. Ne kalın giydirdim oldu ne ince giydirdim oldu. Neden böyle bilgisi olan var mı. Ateşi de normal çıkıyor. 35.5 ile 36.5 arasında çıkıuro sürekli.