Belki de aynı sıraları yıllar önce paylaştığımız, iletişimimiz kopmuş olup ama aynı postları okuyup aynı forumda gezindiğimiz aslında tanıdığımız ama birbirimizi nickleriyle bilmediğimiz üniversite arkadaşlarımız buralarda bir yerlerde olabilir 🥹
Akımı ben başlatıyorum kızçeler 🙈
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Endüstri Mühendisliği 2014 girişliyim ve 2019 mezunuyum ♥️
Ya siz? 🤭