poyrazssmomms Bebeğim 9 aylık akşam üstü bogazdan hırıltı ve öksürük başladı neden olabilir sebebi yaşayan var mı acaba hastamı oluyor ki
tugceaslan6 poyrazssmomms benim bebeğimde 5 aylık öksürügü ve hapşırık vardı doktora götürdüm bronşit dediler. korkutmak istemem ama bence ihmal etmeyin bi doktora götürün derim
nefesimo13-10-21 poyrazssmomms rsv olabilir. Kızım da yeni geçirdi. Pek ilacı da yok 2 hafta falan da sürdü öksürüğü. 😔
Melekk_Annesiii poyrazssmomms canım benjm bebnegimde 8ay 20 günlük aynı belirtiler bebegimdede var gece öksürmekten tikanmaktan uyuyamiyor bide balgam eklendi iyice tikandi doktora götürdük salgın dedi hicbisey yapmadan damla verip gonderdi sanirsam RSV virüsü yayginmis buara aman dikkat edin direk ciğerleri iniyormus ben sabah tekrar goturucem hastaneye tahlil yaptircam Rabbım bütün çocuklara şifa versin insAllah🤲
simismom Evet bizde 9 ayligiz bronşit atlattık aynı belirtiler vardı hiç beklemeden hastaneye gidin rsv virüs salgını var bu sıra. İğneyle kendine geldi bebeğim solunumuna yansıdı hava falan kullandık.
poyrazssmomms simismom bugun akşam üstü oldu ondan önce hiç bişe yoktu devam ederse götüreceğim teşekkür ediyorum