Kbramehmet1 Kızlar oğlum 4 ay 19 günlük bugün başının arkasında sert şişlik farkettim nohut büyüklüğünde başına gelen var mı nedir bu çok endişelendim hafta sonu olduğu için doktor da yok nedir bu anlam veremedim
Handecelik Kbramehmet1 doğumdan beri var benimkinde biraz da büyüdü hatta Hrr defasında sorayım diyorum unutuyorum. Yağ bezesidir umarım
Balkiz Kbramehmet1 benim de kafamın ön tarafında kemik lezyonu var küçüklüğümden beri büyüme olmadığı takdirde sıkıntı yok demişti dr. Bünyeden kaynakliymis ama tabi siz yine de doktora gösterim hafta ici
Gnarin Kbramehmet1 merhaba bu sert şişlik konusunu ne yaptınız acaba geçti mi sanırım bizde de var doktora götüreceğiz yarın
Handecelik Kbramehmet1 yok anlattığınız kadar sert değil bizim. Başını bir yere vurmuş şişmiş gibi mi sizde?
Kbramehmet1 Ssssraa yaşadığım yerde sadece sağlık ocağı var oda kapalı acile gittiğimde hiç ilgilenilmiyor
Kbramehmet1 Gnarin doktora gösterdim önemli bişey yok geçer dedi gerçekten de öyle oldu geçti çok şükür şimdi bişey yok
Benkeyfimkahyasi90 Kbramehmet1 baya zaman olmuş cnm ne kadar sürede geçti bizimkinde de dün farkettim
Gnarin busraaoztrk kemik olduğunu söylediler önemli bir şey değilmiş ileride kendisi rahatsiz olursa estetik olur dedi
nazli-06 Kbramehmet1 bende kızımda farkettım kulak ve basın arkası arasında ıkı tarafta da vardı yalnız hareket eden yağ bezesı gbı bızımkı, lenf nodülü oldugunu soyledı doktor, 1cm den buyğkse ultrasona gönderıyorlarmıs.