Kızlar yaklaşık bir buçuk aydır uyku düzenimiz harap olmuş durumda. Gece yedi sekiz kez kalkıyo. Açlıktan değil biliyorum bi iki emip bırakıyo. Emziği veriyorum o sırada kabul etmiyo su veriyorum biraz içiyo nadiren de olsa öyle dalıyo ama genellikle emmek için diretiyo. Sizde durumlar nasıl. Emzik gibi kullanıyo beni. Bu duruma çare bulmuş biri var mı??? Diş deseniz yok gibi. Çok çıkardı zaten.