Merhaba kızım bir yaşına girecek 2 hafta sonra doğum günü ve ben bir salaklık yapıp kızımın ön saçlarını kestim 😞 keserken bebeğim kafasını oynattığı içinde baya erkek tıraşı gibi oldu saçının önü . 2 haftada uzamayacağını biliyorum ama en kısa sürede düzelsin istiyorum saçı baktıkça moralim bozuluyor bunu nasıl yaptım diye . Bebeğimin saçının hızlı uzaması için ne yapabilirim tecrübesi olanlar yazabilir mi