Kızlar birşey danışacağım bebeğim 9 ay 20 günlük çok hareketli adımlıyor sürekli yürümesi yakın diye düsünüyorum. Koltuklardan mobilyalardan sandalyelerden kalkıp yüremeye çalışıyor beraberinde de sürekli oyun yapıyor ayağa kalkınca hep hareket halinde gözümü ayırmıyorum ama çok sık düsüyor artk bu durumdan korkmaya başladım bir kere çok sert düsmüstü hastaneye götürdüm ama her seferinde de götürüp tomografiye falan sokmak istemiyorum fikirlerinize açığım bu kadar korkmalımıyım ne yapmalıyım düstükten sonra neleri takip etmeliyim