Ozlemkucuk ağzınıza sağlık gerçekten birine bir yazmak istemiyorum bazen çünkü cevap verdiğim kişi teşekkür ederken bir başkası gelip kendince laf sokmaya çalışıyor.
Stres atma yöntemi olarak görüyorlar sanırım. Bebeğini uyutup buraya girip nasılsa görmüyorum diyerek bütün günün acısını, kendi pısırıklığını, öfkesini, içinde ne varsa çıkarmaya giriyorlar heralde. Karşında da yorgun belki kırgın bir anne olduğunu düşünmüyor bazıları.