Aybarss00 Selam arkadaşlar 13 Aylık bi bebeğim var dünden beridir istedıgı olmayınca ağlayınca sinirlenince sevinince kollarını kuş gibi çırpıyor bu normal mi kafama çok takıldı bu tür davranışları yapan bebeğiniz var mı
Svdmirac Aybarss00 7aylik oğlum da bacaklarını öyle yapıyor yattığı yerden bence bize tepki gösteriyorlar😂dalga geçip uçacak uçacak diyoruz
durununannitoskosu Aybarss00 Kızım 10 buçuk aylık özellikle sevinince heycanlanınca ellerini kuş gibi çırpıyor bir süredir, artık burada o kadar otizm vs şeyleri okuduk ki benimde aklıma direkt o geldi ama böyle şeyler düşünmeye gerek yok gerçekten
Aybarss00 emilia ya öyle mi bi an kötü oldum yaa internetten bakınca hep farklı şeyler çıkıyor insan korkuyor çok teşekkür ederim
Aybarss00 durununannitoskosu evet yaa ne yazsam baksam hep otizim böyle bi kötü oldum yazdıklarınızı görünce içim rahatladı ALLAH evlatlarımızı korusun çok teşekkür ederim 🌸