Merhaba annelerim bebeğim 2 ay 17 günlük ve doğduğunun 15.gününden itibaren uyku sorununuz var.hep çok uykusu var ama uykuya geçişte aşırı dirençli çok zor dalıyor.bunu kimi zaman atağa kimi zaman gaza kimi zaman nazara bağladık ancak çok yorucu bir süreç.uyuyacağı en fazla 3 saatken 1 saatten fazla uyutmaya çalışmak insanı gerçekten yoruyor.uyanık kalma sürelerine dikkat etsem de işin içinden çıkamıyorum bu süreci nasıl yönetebiliim önerileniz neler? Teşekkürler ❤️ hepimizin bebişleri sağlıkla büyüsünler