Bebeğinin durumuna göre değişir canım benim çocuğum kolik bir bebekti herseyden aldirdi 6 ay olduk hala oyle kimyon atsamda fadulye nohut yemiyordum yedigim zaman hastaneleik oluyor cok gazlaniyor bir keresinde çiğköfte yedim cocuk gaz bi yandan hastaneye gittik bağırış çağırış lavman yaptırdık 4,5 aylikken oldu çocuğum rahatlamadi doktor birde gaviskon verelim dedi şırınga ile bide agizdan gaviskonverdiler sonra rahatladı kemdi bebeğini kendin bilirsin yemissin gazlanmazsa birşey olmazsa yemeye devam et tabiki.