burakdenizinannesi 10 günlük bebeğim 30,40 dakika emiyor ama doymuyor devamlı emmek istiyor hatta meme ucumu ağzından zor alıyorum kitliyor kendini memeye. Ne yapacağımı bilmiyorum yardım lütfen 🙏
edaekici burakdenizinannesi Tam doymuyordur belki ilk haftalar 1 saat emzirdiğimi bilirim ben doyunca kendi bırakıyordu mememi. Hem bırak emsin memeni süt yapması için uyarı gidiyor işte ne güzel sütün çoğalır böylelikle.
iperir_bul burakdenizinannesi emzik tutuyor mu o uyku emmesi sanırım emzik niyetine kullanıyor sizi :)
burakdenizinannesi asminmom Hayır mama kullanmıyorum emiyor gayet güzel bir sorun yok ama dün gece ve bu sabah çok fena durumdaydı hiç bırakmadı beni
burakdenizinannesi edaekici Evet öyle yapıyorum kendisi bırakıyordu normalde fakat 2 gündür değişik bir süreç yaşıyoruz göğüs ucumu çok acıtıyor devamlı emmek istiyor ağlıyor göğüsüme kilitliyor kendini elleri ile beni itekliyor müdahale etmeyim diye çok fena yaa 🥲
burakdenizinannesi iperir_bul Geceleri emdikten sonra göğüsümde koynumda uyuyor yatağına yatırınca kıyameti koparıyor benden ayrılmak istemiyor. Ayrıca emzik tutuyor normalde ama o sırada emziği istemiyor sadece benim göğüsümü istiyor anlamıyorum ne yapmam gerekiyor
asminmom burakdenizinannesi Doymuyor olabilir benim bebeğim de aynı durumda ve mama takviyesi yapıyorum. Ben emzirdikten sonra yerine koydugumda ağlayıp geri uyanıyor ama mama aldığında aynı sorunu yaşamıyorum. Mama deneyin birde belki doymadığı için sizden ayrılamıyor olabilir. Ama eğer mamada da aynı sorunu yaşarsanız sizi hissetmek istediğinden memede kalmak istiyordur.
burakdenizinannesi asminmom Teşekkür ederim verdiğiniz bilgi için. Bu durum daha da devam ederse denerim. Hangi marka mamayı kullanıyorsunuz?
Aliim burakdenizinannesi Benim bebeğim’de öyle idi süt gelmesine rağmen daha sonra burada okumuştum alışma süreci oluyormuş bir müddet sonra geçmişti fakat kilo alımı vs daha iyi anlarsınız doyup doymadıgini .
burakdenizinannesi Aliim Doktora gittiğimizde çok şükür bir sıkıntı olmadığını söyledi. Sanırım dediğiniz gibi alışma süreci sonrası düzelir inşallah 🙏