Hzrymn bence baya iyi maşallah ;) ben de her nesnenin boyutunu rengini söylerim günlük hayatımda çok gazla konuşurum onunla altını alırken üstünü giydirirken her an çok yorulsam da konuşmayı seven biri olduğum için zorlanmıyorum çok:)) bizim ki henüz 10 ay 18 günlük ♡
Baba,mama,meme, ver,al, dede, bazen anne diyor ama bilincli mi bilmem :) git, gel , düştü, atti diyor :) hayir işaretini yapıyor baş parmağıyla:)) suanlik böyle cook şükür