Oğlum 33 aylık olucak kendinden 3. Şahıs gibi bahsediyor mesela Ömerin arabası mesela elma istiyor elma istiyor adam yada elma istiyor ömer diye bahşediyor yani ben sen kavramı yok bu normal mi yoksa bir uzmandan görüş almak gerekli mi ? Gerçi 2 ay önce çocuk gelişimci tarafından Denver testi yapıldı gayet yaşına uygun çıktı hatta konuşması önde çıktı ama o zaman böyle bi sorun yoktu ??