amine437_ benim prematüre doğdu emme refleksi yoktu. Direk mama başladık ben sagip verdim başta ama yetmedi emmedigi için sütte artmadı max iki göğüs 30 ml di. Mamayi baya arttırdık ama fark etmedi. Yatacak kadar yükselmesi ama 40 günden fazla sürdü. Uzamış sarılık dediler anne sütünden dolayı dedi doktorun biri o an acayip üzüldüm mama verince cocuk kabizliktan çatladı sütten de diyince ne vercem bu çocuğa diye aşırı üzüldüm. Meğer içinde ki büyüme hormonunu sindirememis doktor 24 saat sadece mama anne sutunu kes dedi. Cumartesi oglen kestim pazartesi kontrole kadar sadece mama verdim. Öyle şeker su vs vs hiç yapmadım. Pazartesiye kadar çocuk baya beyazladı gözleri acayip sariydi hemen geçti resmen. Pazartesi de 5 in altında takibe gerek yok dediler. Normal insanda bile 2 3 arası çünkü dedi doktor. Bi daha da olmadı.