Merhaba güzel anneler. Bebeğim 8 aylık ek gıda da her şeyi yerdi. Son bir haftadır asla bir şey yemiyor mama ve devam sütü zaten bırakmıştı.sadece kahvaltı da biraz yedirebiliyorum sonrası yok resmen. Beslenme düzeni altüst oldu. Aç kaldığı için de çok huysuz. Ne yapabilirim nasıl ilerleyebilirim lütfen yardımcı olun. Bu durumu yaşayan var mı?