Sontvbukucu Gizemnaz_ yani 4 yas ustu ise uygun ama 3 yas alti icin guvenli degil. Montessori daha iyi olur.
tineanigra Gizemnaz_ 3 4 yaş için uygun olabilir ama daha küçükler için yüksekliği fazla düşerse tehlikeli olur hele ki zıplamayı öğrendiklerinde daha da tehlikeli olur.
Mervetnl Gizemnaz_ bence yüksek mesela ne zaman yatıracaksınız? 1-2 yaşsa düşme ihtimali çok yüksek 3-4 yaşsa okay 🥰
ikiprensannesi53_ Gizemnaz_ benim bu şekil değil ama kullanan kişileri gördüm gayet çocukları rahat yatıyor büyüyene kadar kullanışlı yani