Refyamat canım biz de 2 aylık olcaz bi kaç gün sonra. Doğum yaptıktan 1 hafta sonra oğlumun burnu tıkandı ve balgam oluştu nefes almakta zorlanıyordu baya doktor serum fizyolojik verdi sürekli burnunu temizleyerek balgamı da bitirmeye çalışıyordu fayda etmedi açıkcası bamgamdan dolayı çıkartmak için sürekli öksürük ve kusma vardı 1bucuk aydır öyle olunca doktor antibiyoik başlamıştı. Ama balgam için kesinlikle serum fizyoloji veriyorlar. Çok Emince kusma yolu ile balgamı atıyordu serum fizyolojiyi burnuna şırınga ile veriyordu sonra yüz üstü yatırıp masaj yaparak balgamı attık bide odayı nemli tutmak gerekiyormuş