alchnn Yeni aldım daha Ama inanılmaz gözüm ağrıyor sizinde öyle mi redmi 10 kullanıyordum ilk defa böyle ekranı çok farklı
Gizmokzilla alchnn bildirim çubuğundan okuma modunu açın ve karanlık modu açın gözlerinizi çok rahatlatır eşimin kapalı benim açık onun telefonunu alınca gözlerim başım ağrıyo 😅😅
alchnn Beyzanrrrr böyle gözüm ağrıyor başıma vuruyor ağrısı Karanlık mod kullunca daha iyi aman açık çok fenâ ağrtyo
Beyzanrrrr alchnn hassas demekki gözlerin kuzu bende bazen karanlık mod yaparm Bide üstten okuma modu var onu da yapabilirsin gözlerinin dinlenmesi için
alchnn Gizmokzilla daha rahat oldu karanlık modunda okuma modu daha sarı yaptı ama Birde Redmi 12 pro mu video çekerken bozulma oluyor mu
Gizmokzilla alchnn evet biraz oluyor bazen, ekran sarı gibi oluyor ama bir süre sonra alışırsınız normali o gibi gelir ben şuan hiç garipsemiyorum ekran çok yumuşak geliyor gözüme hiç ağrıtmıyor gözümü✨
alchnn Sahingiller_2 benim valla gözüm çok acıtıyor. Birden video çekerken güzel sonrasında bozuk oluyor her redmi aynımı diye