Kızlar merhabalar. Bebeğim 10.5 aylık. Anne sütüyle beslenmek istiyor sadece. Eline pankek veriyorum belki ısırır diye. Eliyle parçalayıp atıyor ya da salatalık artık neyse. Hiç bir şey yemek istemiyor. Ağzına alsa bile geri çıkarıyor tadına bile bakmadan. Bi ara çorba içiyordu şimdi onu da içmiyor. Bu durum beni çok germeye başladı. Ben gerildikçe oğluma da ister istemez yansıtıyorum. Nereye kadar sadece beni emerek devam edecek bilmiyorum çünkü yetmiyor ve geceleri saat başı kalkıyor. Artık ne yapacağımı şaşırdım bi fikir verin bana😢