Biz de aynıyız oğlum 2 haftadır hırıltısı öksürüğü düşmeyen ateşi var acile götürüyoruz serum iğne hava vs yapıyorlar iyi oluyor eve geliyoruz yine aynı , soğuk algınlığınilaç öksürük şurubu vs kullanıyoruz bir türlü geçmiyorum kafayı yiycem eşim ve bende aynıyız iyileşiyoruz gibi sonra yine boğaz ağrısı …