pinkooo_02 çok geçmiş olsun öncelikle öksürük genelde en son geçen belirti oluyor üst solunum yolu enfeksiyonlarında hele bir de balgamlı gibiyse bırakın öksürsün de o balgamı çıkarıp rahatlasın bir nevi savunma mekanizması aslında birde sarımsak kürünü yazan olmuştu galiba bence tavsiye ediyorum o tarif sayesinde cidden hastalık ilerlemeden atlatıyoruz inek sütü içiriyorsanız onuda kesseniz iyi olur burada uzun uzun yazmak zor olur ama instagramda hastalanmayançocuk sayfasına bakabilirsiniz çocuk beslenmesi ve hastalıklarıyla ilgili detaylı postları var