pinkooo_02 influenza büyük ihtimalle biz yeni geçirdik ilaçları hala kullanıyoruz aynı çocuklarımda 1 hafta ateş oldu 5. Günü geçince hastanede yatış yaptılar damardan antibiyotik vermwye başladılar röntgen falan çekildi. 2 gece 3 gün hastanede yattık dün akşam çıktık hastaneden influenza a dediler hem onun ilacı varmış antiviral bir ilaç hemde antibiyotik verdiler