Gümüş göğüs kapakları bana iyi gelmişti. Bi de o acı olacak biraz herhalde herkes yaşamış maalesef. Kantaron yağı, lansinoh göğüs kremi ve kapaklarla atlattım ama zor bi süreçti benim için. İnşallah çabucak atlatırsın. En azından emiyor bebeğin benimki ilk onbeş gün emmedi de pompayla sağıp verdim o da yara yapıyormuş bırakınca fark ettim