4 gün önce doğum yaptm oglm geceleri uyumuyor Gazi var gibi hep ağlıyor gazini çıkarıyorum beşiğine koyuyorum uyumuyor tekrar aç gibi emmek istiyor emziriyorum bu seferde kusuyor ne yapacagimi bilemedim hep agliyor gündüzde hiç bişey yok uyuyor öyle gazı olsa gündüz de uyanır birde dil bağı var o etkiliyor olabilir mi emmesinde sorun yok ama hep kusuyor birde gazı varmış gibi cirliyor