Rum1 4 ay önce doğum yaptım ve ağrı hala devam ediyor herşeyi rahat yapıyorsun ama ağrın sızın oluyor hala bir hafta da ayağa kalktım bebeğime kendim baktım yani motivasyon çok önemli yapamiycam veya ben çocuğuma tek başıma bakamam deemiyceksin bn yaparım dedim ve bir hafta da ayağa kalktım darısı başına sağlıkla büyüt bebisini inşallah ☺️🤲