burcuozturk benim oğlum da 32 günlük. Bizde de aynı durum var özellikle son on onbeş gündür. Kucağımda uyuyor yatağa yattığı an uyanıp ağlıyor. Kilo alımı çişli bezleri çok iyi yani karnı tok. Ama gazı var. Gazdan dolayı rahatlamak için olduğunu düşünüyorum. Gece uykuları hiç yok nerdeyse. Derin uykuya geçemiyor. Hep hareket ve mırınkırın halinde uyusa bile. Bu yüzden emzikle gece uykusuna yatırmaya karar verdim ama meme reddi yapar diye çekiniyorum.