canparem11 süt artıcıları deneyin e bebekte satılan maltana ve bestlak damla tavsiye edebilirim ve bol su için
Bende 40 gün önce sezaryen doğum yaptım sütüm yok sanıyordum tecrübesizlikten sütümü 4 gün sonra sağmaya başladım ama mamaya başlamıştık elektrikli göğüs pompası ile günlük sağıp veriyorum hala meme reddimiz var bebeğimin gelişimi gayet iyi kim ne derse lafı yapıştırıyorum kafama takmıyorum biz istemez miydik emsinler bizden iyi kimse bebeğimizi düşünemez🙏🏻