Elif0636 Evet bencede oldu tetikledi diye düşünüyorum doktora bile gittim kasların 1 senede ancak toparlandığını söyledi doktor doğumdan sonra. Şikayetlerin artarsa gel yoksa bir sıkıntı görünmüyor demişti bana.
cansu3545 Elif0636 valla ne olcak böyle büyük WC gitmeye korkuyorum afedersiniz çok kötü durumdayım Dr gitsem ilaç yazar mı siz gittinizde ilaç yazdı mı
Elif0636 cansu3545 yok ilaç yazmadı dediğim gibi büyük bir sıkıntı görmedi yediklerime dikkat ediyorum su içmeyi artirdim kabız olmamaya özen gösteriyorum sikayetlerin artarsa gel dedi bence sizinki ilerlediyse direk gidin doktora fitil hap krem birseyler yazabilir