kizim 29 aylik cok istahli bir cocuk degildi zor yemek yedirirdim ama herseyi yerdi tv vs hic birsey yok 1 aydir ne yese agzinda tutuyor saatlerce tutuyor konusuyorum vs tamam anne diyor 2. yemek ogununde yine ayni gormezden geleyim diyorum olmuyor yanaklarina dolduruyor saatlerce yutmuyor 2 st once ⅘ catal makarna aldi hala agzinda artik ne yemek yapasim var ne yediresim var yani hergun sinir krizleri geciriyorum diyebilirim cok zormus agzinda yemek tutma olayi ne olacak nasil duzelecek bir oneriniz varmi ne yapabilirim