DuyguKy Merhaba Güzel anneler 🌸 Oğlum şuan 8 aylık ve Sünnet vaktinin geldiğini düşünüyorum. Ama bunun için önerilerinize ihtiyacım var. İstanbul’da memnun kaldığınız Hastane-Dr. Fiyat hakkında bilgi verin lütfen ❤️
biranneningunlugu5 DuyguKy ilk idrarını yaparken bir ağlama gerçekleşiyor. Onun dışında çok da ağrısı sızısı olmuyor.
biranneningunlugu5 DuyguKy zaten sürmeniz için bir krem veriliyor. Bir de ağrı kesici calpol yazılıyor. O gün boyunca vermeniz için. En azından ben yaptırdığımda öyle olmuştu
biranneningunlugu5 DuyguKy anestezi iğne şeklinde uyuşturmayla yapılıyor. Lokal anestezi gibi düşünebilirsiniz. Sadece o bölgeyi uyuşturuyolar.
Yenianne41 DuyguKy 8 ay biraz geç değil mi, benimki 3 aylık oldu yaptırmadım diye pişmanım… dönüp emeklediğinden zor olmazmı
DuyguKy Yenianne41 2 aylıkken yaptırmak istedik, görüştük doktoru ile ama çok küçük olduğu için apartlar ile kesildiğini ve daha sonra kötü bir görüntü oluştuğunu söyledi. Bu nedenle yaptırmadık
DuyguKy biranneningunlugu5 Ne zaman yaptırdınız? Doktordan memnun aldınız mı? Son olarak iyileşmesi kaç gün sürdü 😇
biranneningunlugu5 DuyguKy yani kızarıklık kalıyor. Böyle sanki bi yere sürtmüş gibi bi kızarma oluyor. İğne yaptığı bölgede de morluk olabiliyor. Yaptıralı 1 hafta oldu daha. Morarması iyileşmek üzere
tpbm1710 DuyguKy merhaba, dün yaptırdık çok çok memnun kaldım. Bebeğim bir kere bile ağlamadı Atasehir de kliniği Doç dr ahmet güven 6 bin tl
DuyguKy tpbm1710 İlk olarak muayene randevusu mu almalıyım? Yoksa direkt olarak işlem için randevu mu veriyorlar?
tpbm1710 DuyguKy direk işlem için randevu verdi muayene etti sünneti yaptı Gitmeden doktorun söylediği kremi sürdük fitili verdik gidince iğnesini oldu 10/15 dakika bekledik sonra işleme başladı doktor en fazla 15 dakika sürdü