FeyzaBkn 4 buçuk ay oldu doğum yapalı yaklaşık 1 aydır aşırı derece de saç dökülmesi yaşıyorum önerisi olan lütfen yazsın bu gidişle kel kalıcam
beyzzsenturkk_ FeyzaBkn urban tonik kullanıyorum 3-4 aydır baya bi bebek saçım çıktı uzadı çok iyi geldi bide yıllardır morfose köpük kullanıyorum onunda beslediğine inanıyorum yumuşacık yapıyo ve tararken yolmuyo ama saçınızı önce baya bi kısaltın sağlıklı uzasın
Belks5 FeyzaBkn benim alın taraflarım hep açıldı erkek gibi oldu ama kendiliğinden geri geldi , 6. Ayından sonra çıkmaya başladı , sıkıntı ya gerek yok , bişey kullanmayada gerek yok bence
Hadianne FeyzaBkn kalmiyorsun canım korkma oğlum bir yaşını gecrikten sonra tamamen durdu saç dökülmem sadece aşırı derce bebek saçlarım çıktı
FeyzaBkn beyzzsenturkk_ urban tonik bende şimdi aldım kullanıyorum daha yeni diğerinede bakayım yaa gerçekten çok üzülüyorum
beyzzsenturkk_ FeyzaBkn ben iyice kestirdim saçımı ondan sonra başladım tüm ölü saçlar gitti daha sağlıklı uzuyo böyle
acemiann FeyzaBkn urban tonik bana da çok iyi geliyor ama doğum sonrası dökülmem başladı 3 aylıktan itibaren bu süreçte de faydası olmuyor bana kullanmaya devam ediyorum saçlarımı uzatıyor diye şuan 4 aylık bebeğim
FeyzaBkn Belks5 ayyy çok sevindim ya normalde de erkek tipi saç dökülmem vardı şuan ekstra dökülüyor 🙏🙏
refresher Korkmayın gebelikten 2-3 ay sonra aslında gebelikte 9 ay boyunca dökülmesi gereken ama hormonlar nedeniyle dökülmeyen saçlarımız bir anda dökülüyor (telojen effluvium deniyor) sonrasında tekrar düzene girecektir ☺️
maygirl FeyzaBkn Quality life serum ve sampuani doum snrasi benmde oyle oldu heryerden saçım cıkıyordu snirlerm bozuldu artk saç toplamaktan.cilduyenin onerisi ile Ouality lide serum ve şampuanina basladim 3 5 tel amca dokuluyor simdi..malum bunlari ssk karsilamiyor ucretli urun oldgu icn trendyolda da satışı varmış ordan aldım 2.si 2 tl kampanyasi var suandada cok uybuna geliyor serum ve sampuani birlikte
asrinhatasi FeyzaBkn emziriyorsanız ocean biotin içebilirsiniz bende kesti. Ama emziriyorsanız ablam hallales diye bir şampuan kullandı pahalı biraz ama düzelmşti saçları
FeyzaBkn Hepsini araştırıp bakayım kısaltmakta var aklımda zaten iyice bi bakım yapmış olurum çok sağolun 🙏