Kızlar 2 aylık bir anneyim çok yorgun hissediyorum bu aralar kendimi hiçbir işe yetişemiyorum zaten kendime bile. Sürekli kaygılıyım ortalık hastalığına yakalandım diye iştahım falanda gitti hepten ne zaman geçecek bu bilmiyorum ailemden uzağım zaten etrafımda yanıma gelip gidecek kimsede yok en azından herşeye rağmen iyi hissetmek istiyorum ama onuda beceremiyorum ne yapmam gerekiyor bilmiyorum dertleşmek istedim biraz buraya çünkü beni anlayan annelerin var olduğunu biliyorum burda birbirimize iyi gelelim bari 🌸