odyoanne bize doktor tadım sonrası 2 öğün ver dedi, 1 ana öğün bir ara öğün gibi onda da bi sınır koymadı bi kaseye yap istediği kadar yesin dedi ki zaten çok yiyemiyorlar başta ki yeselerde sorun olmaz Allah’ın izniyle 🌸
Ama ben bazen 3 kere bile veriyorum, 7 aylığız