Fincan Kızlar ilk kez bi satış yapacağım da nasıl oluyor bilmiyorum. İşleyişi bi kısa anlatır mısınız? Ürünü uygulama kargo bedava olarak giriyor ancak alıcı taraf kargoyu öderim diyor nasıl olacak böyle olabiliyor mu?
DerinMiran 250 tl üzeri ürünlerde kargo satıcıya ait. 50 tl ye yakın bir tutarda komisyon kesiliyor. Eğer alıcı odemek istiyorsa kargoyu o zaman sattiginiz fiyatın üzerine 50 tl daha ekleyin. Aynı hesaba gelmis olacaktir
Fincan DerinMiran peki satışa nasıl başlanıyor rica etsem tarif eder misiniz.. Bi de büyük ağır bir paket olacak kargo ücretini nasıl bileceğim ki