ArvenMom Sürekli reklam ne yorum yazabiliyorum nede birşeyler okuyabiliyorum sürekli çıkıyo premium olsa yemin ederim alıcam sıkıldım uygulamadan reklam hatası alıyorum büyük ihtimalle
Buzperisi ArvenMom bunu yazarken de reklam çıktı, dürüst olmak gerekirse ben reklam çıkınca sıkılıyorum ve uygulamayı kapatıyorum. Benim gibi olanlarin hepsi çıksa yarım saat değil de herkes 5 dk takıldığında reklam uygulama içi etkileşimi azaltmış oluyor.
Gizmokzilla ArvenMom Merhaba annemiz ücretsiz kullanılan her uygulamada reklamlar maalesef ki mevcut. Eğer arka arkaya reklam çıkıyorsa bu bir ekran hatasıdır. Ama 10-15-20 dk aralıklarla çıkıyor ise normal bir izlenim sağlıyorsunuz demektir. Reklam çıktıktan sonra uygulamadan çıkarsanız ya da arka plana atar geri uygulamaya devam ederseniz baştan reklam almaya devam edersiniz. Ama çıkan reklamı kapatır öyle devam ederseniz arka arkaya reklam gelmeyecektir. Ayrıca uygulama içerisinde ki reklamları bizler seçemiyoruz. Otomatik olarak oynatılıyor. Bizler de sizler gibi reklam görüntülüyoruz. Reklamlar 10-15 dk arayla çıkıyorsa normal bir görüntüleme sağlıyorsunuz. 1-2 dk arayla çıkıyorsa hata vardır. ’23:25 reklam’ 23:26 reklam’ şeklinde saati görebileceğimiz ekran görüntülerini biz@mutluanneleriz.com adresine iletebilirsiniz. Mutlu forumlar 💜
ArvenMom Buzperisi yorumlar arası reklam çıkıyo sonra büyüyor reklam ekranı kaplıyo ben sildikçe tekrar geliyor can sıkıcı oldu artık
Dondurmalikahve Ben googledan giriyorum burda reklam yok diyordum artık google’dan girince de reklam çıkıyor.
ArvenMom Gizmokzilla valla mail atmaktan sıkıldım artık düzelme falan olduğu yok uygulama premium olsun almaya razıyım yeter ki reklam çıkmasın artık ya
dikkatbebekvar ArvenMom ben de cocugu uyuturken bi uygulama var telefonmda arka planda ordan piş piş vs acıyorum ama buradaki reklamlar yüzünden duruyo o. Can sıkıcı
Gizmokzilla Alerjikrinit aynı görüntülemeyi biz de yaşıyoruz annemiz, 5 sn sonra hemen sol tarafta bir çarpı işareti geliyor ordan kapatabilirsiniz 🌸💜
ebebe ArvenMom aynen bı de şu defactoooo diye bağıran reklam yok mu .. cocugun aklı çikicak yemin ediyorum ben bile korkuyorum boşluğuma gelirse
Gizmokzilla ArvenMom ’23:25 reklam’ 23:26 reklam’ şeklinde saati görebileceğimiz ekran görüntüsünü attınız mı annemiz? 🌸 maillere sırasıyla dönüş yapılmaktadır 💜
[silindi] Gizmokzilla sürekli aynı cevabı veriyosunuz. Herkes aynı durumdan şikayetçi, ne bişey okuyabiliyoruz ne yorum yapabiliyoruz. Bide herkesten tek tek ekran resmi istiyosunuz sanki yalan söylüyomuşuz gibi. Dakikada bir reklam çıkıyor!!!!!