Oğlum 3 ay 17 günlük ve 2 gündür uzun uzuna süren öksürükle cebelleşiyor :( boğacak gibi neredeyse. Gece acile götürdük oksijen verildi 1 saat ve Zaditen diye bir şurup yazdı doktor. Kullananlar var mı acaba öksürük için ? Genelde alerjik reaksiyonlar içinmiş ama sebebi belirlenemeyen öksürük içinde yazıyormuş doktorlar. Henüz kullanmadık tok karnına akşam veriliyormuş uyumadan önce vereceğim birkaç saat sonra. İnşallah etki eder durur öksürüğü 🥹